lizz-bon

Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Tarja - 31 januari 2009 19:53

Fick inte gått nån promenad varken igår eller idag...hmmmm. Bra Cina!, som vart ute och promenixat och jobbat med pilatesbollen! Kul att Jonna fick lite kul samtidigt....

Jag var visserligen nere i Gbg och klippte håret, fick det toppat...får väl ta lite mer nästa gång. Syntes inte så mycket, annat än att det var gott och bli ompysslad, höll på och somna...Då gick jag i rask takt från Nordstan till Hvitfeldtsplatsen, så det var ju en liten bit....

Och idag var jag  ute och mocka uteboxarna, gav hö till hästarna...blev lite svettig av mockningen...räknas det?

Sen var vi iväg en sväng på dan och väl hemma igen var det mörkt och dags frö middag. Köttbit, pommes och två glas vin till, gött...

Imorgon får jag ta igen det jag missat i promenader. Ska gå åt andra hållet och då kommer man till motionsslingan....med lite backar.


Ha en skön lördagkväll....

Ovido - Quiz & Flashcards