lizz-bon

Alla inlägg under juni 2009

Av Tarja - 24 juni 2009 09:09

Nä, jag har inte gått i idé, men men, att flytta är ett heltidsjobb x flera. Tycker att man har sorterat o rensat...men det har jag nog inte.

  • Har fått i ordning köket
  • Har letat fram soffan och TV:n så man kunde se Morden i Midsomer
  • Fick igång telefonen....men åskan slog ner som en bomb andra eller tredje dagen...och så var vi utan i 1 vecka....
  • Fick igång bredbandet 1 vecka efter telefonen....ny liten åska och nu går modemet....
  • Nätverket krångar nu....ibland har vi nät och ibland inte....
  • Har jobbat hela tiden oxå, förutom 2 dagar nu efter midsommar...
  • Försöker ta en låda då o då, men vet inte vart jag ska göra av sakerna...
  • Barna får ta och hämta sina "sparade" saker...jag har inte plats...
  • Vardagsrummet är fullt med lådor!
  • Garaget likaså,......alla verktyg....men dom packar jag inte upp.

En tråkig sak hände i förra veckan, gamla Skjotta har gått vidare till hundhimlen. Vet inte vad som var orsaken, hon hade tacklat av under våren och orkade inte "göra sina rundor" till grannen, hon åt sin mat och var annars som vanligt. Bara att orken inte fanns och att hon blev trött.

Vila gott Skrutten...

Ovido - Quiz & Flashcards