lizz-bon

Alla inlägg under februari 2009

Av Tarja - 1 februari 2009 13:34

Steffie och Izzie fick följa med på en solpromenad, motionsslingan i rask takt. De fick inte stanna mer än 2 gånger...för att uträtta behov. Nåja, i brantaste uppförsbacken blev det ett kort stopp, Steffie tvärstannade för nån luktfläck så jag tog en minipaus oxå...Nu efter en kopp kaffe så skall jag ut och mocka igen...Dancy skulle behöva ha en propp där bak.

Cina, det låter kul med stickmaskin, men vet inte om det är min grej, mamma hade en men den blev inte mycket använd.  Ska du blanda hund/fårull när du spinner? En kompis till mig gjorde en tröja blandad med fårull och bouvier...blev riktigt snygg. Kommer nu inte ihåg om den lukta hund...

* * * * * 

Tror i alla fall att jag vann, var inne på Tradera och gjorde slut på 93:- på en Ipod Kopia, till och lägga in lite musik på o ha när man är ute och går,......och en spanska kurs kanske hade jag väl tänkt... mucho gracias är väl det jag kan..och har inte ens varit söder om Belgien på europeiska sidan...haha. Det är kanske för varmt i Spanien....får väl testa Ryanairs flyg från Säve ditåt nån gång....


Hej så länge....


Ovido - Quiz & Flashcards