lizz-bon

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Tarja - 6 februari 2009 19:38

Igår så var jag ju trött, så även idag. Var och skulle lämna blod men värdet var för lågt...låg på 118 i snitt, så då blev det ingen lämning. Fick istället 2 kartor med järntabletter i kapselform och äta med en apelsin varje kväll. Det är nog därför tröttheten satt in, att blodvärdet inte är som det skall. Visserligen har jag inte så högt i vanliga fall heller men det brukar ju hålla sig runt 125-127 i alla fall. Så idag har det inte varit träning heller...fick sova en stund på eftermiddagen.

God middag med broccoli/purjopaj och vitlöksbröd.

* * * * 

Snö har det kommit en del, så nu är det vitt på backen. Hundarna älskar fullkomligen och rulla sig i detta. De vill inte komma in, precis som småbarna vill de vara ute liiiite till. 

Våran väg upp och backen med kurvan blir såpehal, den skottas visserligen men den har en tendens till o bli isbana...så kul är med vinter.

* * * *

Imorgon har jag bestämt mig för och åka och köpa garn inne i Kungälv,

Therése ville ju ha en likadan poncho som jag gjorde, i brunt.

Hoppas att de har garnet där, har sökt på det och de skall vara återförsäljare i alla fall till Duo garner.

* * * *

Ha en go fredagkväll....

nu skall jag ut och göra rent hos hästarna...innan de skall nattas.

Ovido - Quiz & Flashcards