lizz-bon

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Tarja - 9 februari 2009 16:16

Fast nu var det inte hennes fel....en tysk lastbil började backa bakåt vid broöppning, och där bakom stod hon i en lånad Saab.... Som tur var så hände inte det nåt med tjejerna. Bilen fick dock bogseras därifrån med kylaren och lite annat trasigt.Jag har råkat ut för nåt liknande en gång på samma ställe. 

Står bakom en lastbil och hade stängt av bilen. Sent på kvällen och mörkt var det. Helt plötsligt börjar lastbilen o backa! Jag får på tändningen och in med backen samtidigt som jag blinkar med helljus och hänger på tutan. Då klarade jag mig undan med en trasig framlampa. Han ville backa lite till ifrån bommarna!

* * * * 
Var en snabbis in och köpte garn igen....blir ett gift det där med stickande.

Får se vad det blir för alster nu, har en bild jag hittade men inget mönster...kan nog klura ut ungefär hur det ska gå tillväga....

* * * *

Ellen tömkörs nu varje dag, hon behöver det, annars blir hon fjollig....

hoppas få henne i vagn här nu under våren.

* * * *

Letar efter hane till Ullis, får se vem som kan passa, vet inte riktigt när hon skall komma igång o löpa. Får leta i förra årets almenacka för o räkna ut det.

* * * * 

Får träna lite på crossen idag, känner att orken inte är riktigt med....har fortfarande lite slemmig hosta så man får väl ta det lugna....

Sen blir det till och sticka liiiiite....


Ha en go måndageftermiddag/kväll.....

Ovido - Quiz & Flashcards