lizz-bon

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Tarja - 3 februari 2009 19:46

Idag har jag på jobbet vart med på personalgympan, och sen ett Friskis&Svettis pass. Känner mig i alla fall nyttig idag.

* * * * 

Hundarna har fått en promenad med husse i alla fall. Jag var ju hemma när det var mörkt. Får se imorgon om jag hinner ut, de har ju dessutom lovat snö? på den där accuWeather som vi har i datorn. Men den stämmer inte alltid, precis som SMHI...

* * * *

Får försöka få in lite musik i min IPOD kopia som kom på posten idag....hur man nu gör?? Har Bodywork 8, - hurtig musik och ha med ute på promenaden...går man fortare då?

* * * *
Jag har också garntorka....buuuh, vill haaaa, men har inte fått tummen ur och åkt in till Kungälv för o se i Hobbybutiken vad det har för garner.

Får väl se om man kan komma iväg nån dag efter jobbet....


Ha en go kväll, nu skall jag se hur den där Ipoden fungerar?

Ovido - Quiz & Flashcards