lizz-bon

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Tarja - 24 juli 2009 19:21

Poolen ser fortfarande grön ut, vi har kört sandfiltret nu dygnet runt, enligt nåt forum skulle detta göras först några dagar innan chockning....

men det får nog bli klor i alla fall....fast jag ska ju jobba i helgen så det blir inget dopp i alla fall.

jo, jag gick runt i den idag för o samla skräpet i mitten, så att det lättare skulle kunna dammsugas upp...o jag blev inte GRÖN!

* * * *

Sen så vet jag inte vad jag har för blomma, det sa du inte Cina...o du fick väl inte med nåt skott på den heller? Har det hänt förresten nåt med de andra?

* * * *

Och så har jag lusläst boken, Folket på Ön...så nu har jag inget o läsa igen....

varför kan man inte läsa lite i taget....

Nu vet jag i alla fall att det var Smögen som de flyttade ut till....som var Ön...

* * * *

 Jaja, nu får jag väl oxå sätta mig i soffan o se på TV....ha det gott...

Ovido - Quiz & Flashcards