lizz-bon

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Tarja - 16 juli 2009 21:20

Ja, idag har det plockats blåbär, inte jättemängder men ändå, 1 liter blev det idag och massor finns det kvar. Inte där jag hade tänkt först utan närmare hemma, man behöver inte gå så långt, bara ett 20-tal meter och upp i slänten. Mer blir det imorgon.... får frysa in lite till vinterns goa soppor.

Och tänk, hela litern utom 4 bär åkte in i frysen, de 4 fick åka ner i magen.

* * * *
Ja du Cina, tur att nätet finns eller hur? Annars hade du ju inte hittat mig...och jag dig. Även om det är mycket turister i slutet på månaden på Ullared, så kan vi väl ta en liiiten sväng, så vi får pyssla? Får se vilken dag jag kan ta ledigt då, har ju inte semester sista veckan i juli, men nån dag plockar jag ut då o då när jag känner för det.

* * * *

Nu ska jag lägga mig o läsa en stund...


natti natt

Ovido - Quiz & Flashcards