lizz-bon

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Tarja - 18 juli 2009 18:47

Ja, nu har de blivit lite mer vakna valparna, ögona har öppnat och de plirar med dom ut över den stora världen. Men än så länge kravlar de bara runt....

men men, det kommer väl det också att snart så springer de...

* * * *

Idag var jag iväg på en liten gårdsloppis men det var inte så mycket o hitta där, var en hel del "skräp"... som folk ville bli av med. Nåja, det kommer mera....men jag jobbar när nästa loppis, eller så hinner jag ta vägen om innan jag börjar kom jag ju på, jobbar ju kväll o den börjar klockan 10...jippiii...

* * * *

Hittade lite hallon idag och lade till lite smultron, men det åkte snabbt in i frysten till vinterns gömmor...

* * * *

Nu blir det puckeling och en film....tv-dag med det vädret på utsidan.

(puckeling är Nennes ord för chockladpudding när hon var liten)

mums


ha det gott


Ovido - Quiz & Flashcards