lizz-bon

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Tarja - 28 januari 2010 07:11

Igår tog jag en ofrivillig dag ledigt, backen upp till stora vägen var inga problem, men sen....det var en vit vägg och långsamma fordon som fanns på vägen. Det tog en bra stund till Tegneby....där vi bestämde, Denise och jag att vända om hem igen. Det gick ungefär som i prästens lilla kråka....spårigt i snö som det inte fanns några spår i....och en virvlande snökaos som snurrade runt framför ögonen. Vi körde in till tappen och tankade lite och sen hem igen.

En kopp kaffe och ringde till jobbet....

kommer inte idag, får ta komp o flex..  

* * * *

Idag var det åtminstone plogat, och saltat på sina håll, men man får ta det vackert i alla fall. Blir inget Ullared imorgon, inte i det här vädret. Kanske man kan åka till Göksäter istället o se om dom fått nått nytt...

och en virknål ska jag ha i alla fall.    så jag får göra färdigt mitt överkast.

* * * *

Så här skulle det se ut nu, det vore inte helt fel.....hmmmmmmmm


  


Ha en bra dag idag....      

Ovido - Quiz & Flashcards