lizz-bon

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Tarja - 10 januari 2010 00:00

Hoppade in extra idag på jobbet, lite goa pengar i februari. Det var segt eftersom alla koftorna var slut...och inget långärmat o ta på sig, annat än patientskjortor o det ville jag inte...

Så fingrarna var alldeles vita av köld och ville inte skriva på som de brukar, stackarna.  

Som tur var var det lugnt  , så man behövde inte jäkta på för det kom bara in 2 firmabilar , fast det skulle kanske hållit upp värmen bättre?

Tänker på det när man kör nu i det här väglaget, att det är så många som vågar o fräsa på i över 100 knyck, jag tänker på att jag vill inte bli upplockad av firmabilen till jobbet, jag kör hellre själv o kommer fram hel.  

* * *

Jag har fått till det med hemsidan så den kommer upp, det var att första filen ska heta index.html...vilket jag väl visste egentligen men det behövdes inte på Telia.

Så jag har börjat med att ändra på alla länkar i kanten, men det tar sin lilla tid. Har inte hunnit med alla utan tar lite i taget. Så håll ut....får ta och sätta in lite nya bilder där oxå som jag fått nu det senaste...bl a bild på en snart 15 år gammal bouvier gosse! Inte dåligt att ha den åldern inne, en eloge till matte med familj som tagit väl hand om honom.

* * *

Nu ska jag se om Trötter kan komma....lite segt o varva ner...

  nattinatt


Ovido - Quiz & Flashcards