lizz-bon

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Tarja - 6 januari 2010 18:13

Hittade denna;

www. myspace.com/lizzbon med en tjej som kallar sig lizz, och som snott namnet för sin myspace....

så här ser hon ut och det är inte jag ifall ni hamnat på den sidan:



Tyvärr kan man inte till 100% skydda sig från att någon knycker nåt, 

men nån vett och etikett borde väl man ha?    eller?

* * *

Nån som är haj på One.com och deras FTP överföring till nätet, får inte det o fungera....blääää   


Av Tarja - 6 januari 2010 16:35

Har inte fått in rätt på FXPn, antagligen. Så jag får inte fört över sidan som jag tänkt. Får se om man kan få lite hjälp med det som krånglar. Tänkte föra över den gamla sidan som den är och sen göra om den...

Har laddat ner den från nätet igen, det som jag inte hade kvar i datorn.

Än så länge är den kvar, Telias sida, men försvinner väl efter helgerna, dom brukar ju annars vara så blixtsnabba med att trycka på av-knappen.


Annars har det inte varit så mycket idag, kallt kallt kallt, har eldat men än har inte värmen spridit sig i huset...


Får ta och göra lite varm mat, så blir man varm även inombords.


Katten lät som om han satt fast förut, det lät som om han ropade "hjälp hjälp"....så jag fick ut och ner till honom i pannrummet. Men han var bara sällskapsjuk och hungrig. Hade ätit upp allt i skålarna...både torrfoder och burkmat. Sen var han smutsig på tassarna och hade en fläck i nacken, han har troligen varit och krypit under huset...

man skulle haft en liten kamera på honom för o se var myrorna har sitt bo, vi har ju hästmyror som kommer fram då och då, men nu har jag inte sett några på ett tag.


Ja, vi får väl se om det börjar o snöa här i kväll....och om man kan åka iväg imorgon bitti....

* * * *

Ha en go kväll..

Ovido - Quiz & Flashcards