lizz-bon

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Tarja - 29 mars 2009 21:34

http://www.youtube.com/watch?v=yR24-N3OEuI


Den är bara sååååå somrig.....än är vi inte där men SNART

Av Tarja - 29 mars 2009 15:19

I torsdags började det o klia i halsen...sen på fredag kom hosta.. Fick köpt Bisolvon (flytande), för att få loss slemmet i halsen. Hon som jag delar rum med frågade varför jag tog flytande....ja, helt enkelt för jag tycker bättre om det än o suga på en tablett...och så är det ju riktig "hostasin" som barna sa när de var små. Sen jobbade jag som läkarsekretere hela kvällen,....

Pip i luftrören och massor med slem....hostar halva natten innan man kommer till ro. 

Nu skall jag deklarera om 2007, N1 blanketten hade kommit på avvägar på Skattemyndigheten, oooh vad det är tråkiiiigt....

* * * * 

Annars har det inte varit mycket till aktivitet då det ju blev vinter ingen 2 gånger förra veckan, tisdag med flera avåkningar (inte av oss) och i fredags en massa snö igen och nya avåkningar....

Hästarna och hundarna har fått ta det lugnt, och jag har ju inte heller varit särskilt pigg....men till nästa vecka har de lovat värme igen?

Vågar vi tro på det

Ovido - Quiz & Flashcards