lizz-bon

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Tarja - 10 september 2009 20:30

Mockobockon slut....eller så hette den inte, denna var nog goare? Cobetokoe.....eller nåt...vi åt lite kräftor o tog den som jag fick till födelsedan(har jag för mig)....

Mera, vill haaaa.......var kan jag köpa dom?

* * * *

Vi hörs o ses i morron!

Av Tarja - 10 september 2009 19:12

 

Våran lampa när var klar


Idag efter jobbet åkte jag till IKEA, för o köpa kaffebönor. Kom o tänka på att en kökslampa över bordet får man ju ha nu när det börjar bli mörkare....har bara 2 lampetter i ett fönster och det har ju räckt gott.

Har tidigare spanat in den här Klappa lampan, a la bygga själv modell i plast, nu hade de en annan nyhet i samma tema, dansk design så jag tog den istället. Den blir ok i köket! Får försöka få till ett vitt matbord oxå o egentligen skulle jag vilja ha väggarna i vitt oxå,....får seObestämd.
Undrar om Tess har kvar sitt vita matbord eller vad hände, tog Jimmy den?Flört

* * *

Får ta o se över resväskan till morgonens resa ner till Sofiero, dags för årets utställning med Danmarkstur....Tungan ute

o läsa lite regler.....behövs det tro?

* * * *

Här är det annars väldans lugnt, en hund utlånad o valparna har flyttat.....tystare faktiskt fast Ulle är väl den som kan föra väsen för flera....haha.

* * * *
Ha en go torsdagskväll....

Ovido - Quiz & Flashcards