lizz-bon

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Tarja - 22 oktober 2009 18:38

Det ser gott ut....eller? Luktar för gott gör det inte....men hundarna älskar ben o gnaga på. 3 får ligga ute o gnaga på sina medan Hetta o Izzie får vara inne. De löper så det går inte o släppa ut dom tillsammans med Ture.
 

En matta blir det till o tvätta igen, men det gör inget, hundarna har ju gottigott i alla fall.

* * * *

Idag har varit en mulen o tråkig dag, tiden segade hela dan tycker jag. Träffade en

ringsekreterarkollega på akuten som var där med sin man.

Ja, vi pratade lite om MyDog och deras priser för och ställa ut...var det 375:- om man anmälde

i oktober, 475:- i november och precis i sista stund 575:- puh, hutlöst.

Jag har inte tänkt och ställa ut i alla fall, får se om jag jobbar, fick inbjudan efter förfrågan från mig

för oss 3, då var det att jobba torsdag fredag....men det tål o tänkas på, om man vill ta ut 2 semesterdagar
för Västra.

Therése och Jeannie har inte fått någon inbjudan trots förfrågan så T mailade till Signe, får se om

hon får något svar.
Nån mer som ska jobba?

* * * *

Nä, nu får jag nog ta en kopp kaffe så man piggnar till lite, lite för tidigt o gå i säng,

men egentligen skulle man nog lyssna på kroppen....trött o seg, så då vill den nog sova?


Ovido - Quiz & Flashcards