lizz-bon

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Tarja - 5 oktober 2009 20:31

Hann o äta 2 bullar hemma och sen på jobbet hade vi oxå kanelbullar ....o där blev det nog 3-4 st...så det var KANELBULLEDAGEN det! Tja, det gör man ju inte varje dag, eller hur?
* * * *

Igår var det riktigt tufft på jobbet, mycket som hände som inte borde men gör i alla fall. Kan inte ta upp det här Tystmen sorgligt är det och alltid kommer någon i kläm....

* * * *

Idag hade jag en ledig dag, hade tänkt o jobba men ångrade mig, kände mig trött imorse...

Vi åkte en sväng och hamnade på Göksäter....där har Tomteland öppnat med massor av olika tomtar i alla de olika former o storlekar man kan tänka sig....så det är bara att ta en tur dit, ni som gillar TOMTAR!
* * * *

Tränade Izzie på platsliggning inne, hon har ju så mycket hopp o spring i bena ute, o ja, även inne...så vi börjar inomhus. Hon får ligga i 1 minut till o börja med, och det klarar hon bra...så det är väl bara o träna vidare. Lugnar ner sig gör hon inte efter det, då ska hon ta igen ALLT hon missade under den minuten.

Det är bara den där dumma hälen som sätter stopp för o träna på allvar, jag kan ju inte gå i den takt som hon kräver o som jag vill...får väl träna in moment inne, sitt, ligg,...och lite inkallning ute...ropar man knäckebröd så kommer hon som ett skott....

* * * *

Nu blir det o slappa en stund framför TVn o tidigt i säng....kan det vara hösttröttheten som kommer....mörkt har det varit en bra stund...


Ovido - Quiz & Flashcards