lizz-bon

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Tarja - 4 oktober 2009 15:16

Den var inte så läskig som man befarade. Den var gedigen med tjocka betongblock och inte så hög heller, och inte så lång. Hade en bild framför mig innan att det skulle vara typ en sådan som är till färjor och lite högre, rangligare....

Så det går bra o åka den vägen till jobbet istället för att ta färjan vid Svanesund. Visserligen kan det bli lite köer, men om folk kör på i 30 km/h med jämna mellanrum så borde det inte bli köande. Vi får väl se hur det fortlöper en vanlig vardag morgon eller eftermiddag.

Ha en go fortsatt söndag....

Av Tarja - 4 oktober 2009 10:33

i värsta fall får gubben grädda bullarna...och äter väl upp dom oxå...Jag ska jobba kväll...


Det är ju kanelbullens dag i dag, kom jag på NU, fast jag har vetat det hela veckan o fixat så de fick bullar till fredagsfikat och det finns bullar till idag i frysen på jobbet.

Så det blir inte mer än så här,....nu får jag slänga ihop en deg, har för mig att jag hade en jäst....o resten finns.

Ha det gott! (bilden e sen tidigare) men läskar gör den!

 


Ovido - Quiz & Flashcards