lizz-bon

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Tarja - 8 oktober 2009 21:08

Kunde inte låta bli och titta på Mammas gossar....3 killar, 3 mammor o runt 30 tjejer som ska köpslå om tycke.
Visst var det en lyxig miljö o vara på, med pool, värme o annat gott nere i Marbella, det hade man inte haft nåt emot...men vilket tema?!! Nån mer som såg denna såpa? Vad tyckte ni?
* * * *
Idag fick jag min Furminator, så imorgon blir det till o testa, Steffie har tjock päls som behöver ansas ur, det skall ju ta underullen som hon fäller nu. Ullis har väl fällt färdigt, så hon ser ut som en räka just nu, lite tottig...men snart kommer vinterpälsen. Får se om den håller vad den lovar...återkommer om resultatet.

* * * *

Imorgon har jag ledig dag, så efter borstande får vi väl se om man hittar på nåt. Och till helgen blir det utställningsjobb, gissa...ja, pudlar i alla format, deras höstspecial. Jag och Jeannie ska dit o jobba, Therése jobbar på sitt vanliga jobb, så hon kom inte loss. Inte alltid lätt o byta bort en helg eller en del av den. Men det kommer ju fler utställningar.
* * * *

Ha en fortsatt go kväll...skall nog gå o lägga mig o läsa ut boken.....

Ovido - Quiz & Flashcards