lizz-bon

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Tarja - 29 december 2009 23:26

Nån som kommer ihåg denna med Nationalteatern?


http://www.youtube.com/watch?v=-d-jU0Kl77Q  


och denna då:

http://www.youtube.com/watch?v=0ItHFCOOICk    


 * * * *

Sitter o Traderar en stund....för o hitta lite babysaker....finns en del som är helt ok och bra i pris. Kom inte iväg till Göken idag, får ta det imorgon...

* * *

Natti natt

Av Tarja - 29 december 2009 15:50

Nu har jag suttit och försökt få iordning på filerna till min hemsida, får se om jag får laddat över dom idag. Borde göra en koll på bilderna, tror att jag har laddat upp för många som inte används på hemsidan o de tar ju plats...  

* * *
De 2 amaryllislökarna jag köpte på Orust Blommor börjar att slå ut nu. Det är 7 st knoppar på varje, och det är 4 st stänglar så det blir några blommor det....  

Får sen se om man få den att blomma om till nästa år.

Här är blommorna:

 


Dom här klockorna är mindre, men desto fler...får se hur många som hinner blomma upp samtidigt.

* * *

Har suttit och letat efter åkpåse, blev sugen på att försöka sy en, men har inte kommit iväg till Göksäter idag, får ta det imorgon. Eller i alla fall ett täcke, dom har fina tyger och lite täckstoppning...så det blir nog nåt varmt o gott.

Massor med söta barntyger har de oxå...  Inte så mycket kläder tror jag, men det finns nog nåt sånt oxå.

* * *

Nu ska jag se Tess, se miniserie som startade på SVT häromdagen, missade den helt men går o se på SVT play, nytt avsnitt var idag tror jag.

Ha det gott...


* * *

Ovido - Quiz & Flashcards