lizz-bon

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Tarja - 8 december 2009 20:07

Idag när inte datorerna kom på förmiddagen som var planerat satt jag snabbt o kollade in efter frissa som hade ledig tid. Fick napp på Oslo Frisörskola, o bokade en tid efter jobbet. Fick klippt till en frissa av det som inte var nån, så jag blev nöjd.  

Tråkiga är att det är en bit o köra hem sen, men maten var "färdig"(köpt) när jag kom hem, grillad kyckling o bagette, gottis.

* * * *

Nu ska jag strax sätta mig o fortsätta på min brodyrängel...  


Här kommer en låt till från Robin, kompisen i Danmark!


http://www.facebook.com/video/video.php?v=195620994287&ref=nf


Undrar om den funkar, eller om jag får leta upp en ny länk....


Nej, det funkar inte om man inte e inloggad, synd...han har många goa låtar Robin.

han har en hemsida  www.robin-walters.dk



Ovido - Quiz & Flashcards