lizz-bon

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Tarja - 7 december 2009 19:04

har man inte gjort på många herrans år...tänkte göra ett försök till en liten duk med änglar. Vita sådan på vitt tyg....så syns det inte så mycket om det skulle bli nåt fel hoppas jag.

Stickning har det inte blivit av nu på ett tag, men får väl ta o leta fram det oxå.

* * *
Nu har jag inte nåt o läsa igen...vad skall man börja med nu då? Helst nåt som finns flera böcker av så man har en långläsning framför sig. Årstiden inbjuder ju inte till så mycket annat o när man jobbar från att det är mörkt till det är mörkt så vet man knappt hur det ser ut utanför dörren. Om nåt skulle ha ändrat sig menar jag.

O till lussehelgen har jag oxå 2 dagturer, så då får de allt lysa ypp i lussetåget om det skall räcka med lite ljus hit också.

* * *

Nu ska jag sy upp duken o rita dit änglar....får se hur det går  


ha en go kväll

Ovido - Quiz & Flashcards