lizz-bon

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Tarja - 10 december 2009 18:28

  Vissa dagar känns väl nästan så, eller? (fler bilder kommer...allt eftersom)

  Tycker att jag gjort en massa o ingenting idag egentligen, var väl slut efter 2
  dagars bevakande av datorutbyte...haha.
* * * *
  Vädret idag har ju inte varit nåt o ha heller, småregnade nu när vi körde hem. 
  Tänker på dom stackarna som inte fått så mycket regn nere i Australien t ex,  där det är områden som blitt till öken...usch, de kan få lite av oss, regn alltså.
  * * *

 Imorgon ska jag titta på fina blommor tänkte jag, får se om man kan ta nån bild,
 så får ni se....

 * * * *

 Lite städning får det väl oxå bli, julpynta kanske, för sen jobbar jag till helgen och från måndag till fredag...7 dagar på rak? För måndag som var ledig dag tänkte jag byta till julveckan nån dag före julafton. Hm...
* * * *

Hörde på radion en snutt av Obamas tal....där han tackade ödmjukast för fredspriset samtidigt som han var förundrad över den, då han är Commander of Chief för en nation som är i krig...det kan man ju fundera över....

Jag hade tackat o tagit emot priset oxå,    och visslat glatt, tjohoo...


Ha en go kväll....nu ska jag fortsätta med änglarna


Ovido - Quiz & Flashcards