lizz-bon

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Tarja - 20 november 2009 17:34

Nån som kan det här med att koppla ihop dessa? Jag har kommit så långt att det har dragits 2 x 15:- från mitt lönekonto....till vad vet jag inte, först så såg jag inte nåt o sen så blev det helt plöstligt 2 betalningar. Det syns inte heller några kontouppgifter med 4 siffrig siffra som skall fyllas i för verifiering...Rynkar på näsan Det skulle ju vara lätt...eller så är man lagom trött idag efter att ha varit ute i blåsten en stund, fast mest satt jag i bilen.


Nu är båten Jenny på torra land, hon står hemma i trädgården, så i morgon får det bli korv m bröd o en pilsner ombord, när landgången är ute.
Nu skulle man kanske se sällskapsresan, SOS eller vad hette den...så man får lite tips till nästa sommar...haha. Jag stod på land o tog emot tamparna, o snurrade fast båten vid kajen.


Hundarna var lite fundersamma på vad som står i trädgården, de sprang fram och nosade runt hela båten...har ju aldrig sett nån sån. Jo, Ullis har ju åkt båt, men hon satt i bagaget inne i bilen då vi åkte till Danmark.


Just nu är kyckling, potatis o rotfrukter inne i vedspisen och puttrar klart till en go middag, lagom att göra, behöver inte stå vid spisen då det lagar sig själv, gott. Ett glas vitt eller rött till blir toppen.


ha en skön fredagkväll



Ovido - Quiz & Flashcards