lizz-bon

Alla inlägg den 27 december 2008

Av Tarja - 27 december 2008 10:53

Igår var en slö dag, har nog inte tittat på TV så mycket på flera år som igår. Hundarna låg med i soffan hela kvällen. Soffpotatisar? Det kan man väl få vara nån gång. Fick sett Family Stone med Jessica Parker, den var inte så bra, Madagaskar 2 lite roligare, sen var det körslaget som jag inte såg förra gången men gjorde det nu. Efter det så hittade jag Arn Tempelriddaren på en annan kanal, den hade jag inte heller sett så klockan blev till slut 00.15 när jag väl stängde av. Då hade i och för sig hundarna varit ute en sväng emellan.

Det var väl behövligt kanske med en slapparkväll, kände att en förkylning var på gång och nu är den här. Får dricka massor med varm te och honung, jag har inte varit sjuk på evigheter.

Fick stickat färdigt Denise rosa halsduk också så nu har alla fått sina klappar. Den blev ju försenad då jag dagen innan julafton sydde henne en klänning istället. 

Nu skall hundarna få sin mat och ut en sväng, dimmigt är det än så vi får väl se om solen orkar fram en stund senare.

Ovido - Quiz & Flashcards