lizz-bon

Alla inlägg den 19 december 2008

Av Tarja - 19 december 2008 19:22

Nu har det hänt igen, jag har varit i Sao Paulo Brazil och idag fick jag reda på att jag även hann med en sväng till Argentina!! Det var ju riktigt kul och få reda på, varmt och gott, :(( fast det har jag ingen aning om.

Mitt ICA kort använde jag och tankade med på Jet i Kungälv....som tur var så hade jag inte så mycket på kortet men det blev -400:- som tack för besöket och ett spärrat kort. Och en väntan på att få en ny vilket jag inte har fått än. Idag ringde banken, de ville få bekräftat om jag gjort uttagsförsök i Argentina men misslyckats...nä, det hade jag ju inte. Jag har ju suttit här i gråa trista Sverige, hade använt den i bankomat och nu senast i vår lilla butik i Diseröd. Nåväl, det försöket misslyckades i alla fall, men kortet skulle spärras då de kunde göra nya försök. Nytt kort får jag om 3-5 bankdagar, Grattis!

Helg, ledig i 2 dagar och sen jul....handla utan kort?! Jag som aldrig har kontanter nästan....kul eller hur. Vet inte heller om det hinner komma nåt kort och koder innan jul.

Nä, häng dessa huliganer upp och ner i ett träd o dingla som förstör för så många. 



Ovido - Quiz & Flashcards