lizz-bon

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Tarja - 9 december 2008 10:47

Hm, undrar vad det står för egentligen...eller är det jag som tolkar fel?

Om det finns regler och anvisningar, dvs man skall göra 2 st elevtjänstgöringar samt 3 st aspiranttjänstgöringar samtliga godkända för att bli klar, så borde de väl vara så? Man skall bli godkänd av båda handledarna på elevtjänstgöringarna...här blev personen i fråga underkänd, dvs hon har möjlighet att göra fler tjänstgöringar.
Ett halvår senare blir jag uppringd om att jag "glömde" skriva under elevtjänstgöringen, den andre hade godkänt i efterhand??? trots att vi var eniga om underkänt!!! Nu får jag som svar i alla fall att hon är auktoriserad...och godkänd. Tackar, vad har man då regler för?!!

Kryptiskt skrivet,  men vill du veta mer får du maila mig istället....kände bara att jag måste skriva av mig detta NU! (gäller hunderijobb)

Ovido - Quiz & Flashcards