lizz-bon

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Tarja - 17 februari 2010 19:27

Ja, har man inte den möjligheten så får man ta in den...köpte häromdagen azaleor o ha i köksfönstret...så här fina är de:

   

Av Tarja - 17 februari 2010 17:57

körde på som vanligt, men icke, jag kom inte ända upp, kolsvart ute, backa ner igen och bra bit bakåt, ta ny sats, och upp gick det inte nu heller. Gjorde 3 försök, ingenstans o vända heller, shit...får backa hela vägen bort till Håkans ställe.   Kl var då 06.15 men då kom grannen Håkan, o jag ställde mig så gott det gick vid kanten. Han kom förbi med sin jeep o tog fram en lina o drog upp mig för backen    jag tackar o bugar- så jag kom till jobbet i alla fall.

Imorgon ska det komma äännuu mer....och nästa dag o nästa, o nästa....när ska det stoppa?

* * *

Inte har man haft lust o blogga o jobba med hemsidan heller, men jag virkar istället...ihop ett överkast, o stickar på lovikkavantar...och på jobbet har vi numera 45 min rast så där har jag en virkning oxå...

* * *

Lille Alexander växer oxå, knyckte en bild från Jeannie,

 

så såhär ser han ut idag....


Nu får jag väl göra lite nytta hemma oxå, o hungrig e jag....

ha det gott i snön

Ovido - Quiz & Flashcards