lizz-bon

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Tarja - 27 maj 2009 18:23

Kan det vara nåt? Vad man samlar på sig.....man skulle behöva flytta med 1 års mellanrum några gånger så då kanske man lär sig o rensa. Tycker att jag rensat men vart kommer allt ifrån. Har kört ett antal lass nu men det är inte slut än....

Sover just nu på en sådan uppblåsbar dubbelmadrass, faktiskt riktigt bekväm, har sovit hela natten...utan att behöva gå upp. För att man är trött eller?

* * * 

Idag var vi en snabb vända till gubbdagiset Biltema, det kan man faktiskt kalla det. I kassakön där i stort sett alla kassor var igång, så jag förutom mig själv 2 till av kvinnligt kön, resten var grabbar, gubbar i olika modeller...!!!

Det var smäckfullt på parkeringen oxå, mitt på ljusa dan vid 12-tiden, jobbar dom inte...jag har semester.

* * * 

Har fått hem en hallonplanta, och 2 olika pelargonier, en som skall jaga bort myggen när vi sitter ute på kvällen, får bara se till o få dom i en kruka.

* * * 

Ha det gott.....


Ovido - Quiz & Flashcards