lizz-bon

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Tarja - 9 april 2009 22:40

nä, tror inte det.
Nu är det fullmåne och vargarna ylar......har visserligen inte hört dom än, men kanske?


Av Tarja - 9 april 2009 15:06

eller tänker ni stanna hemma?

I natt är det ju dessutom fullmåne, så man behöver inte ha ficklampa på stången. Och yla med varg kan vi i Romelanda göra på riktigt!
Imorse såg jag inte varg, men älg, det var länge sen jag såg en på så nääära håll, han stod mitt på grusvägen, men hoppade in i skogen när jag fortsatte framåt.
Skjotta har börjat och löpa, så snart drar väl de andra igång också hoppas jag.
* * * *

Det skall bli värme, sol under hela helgen...så det blir inte mycket tid till o sitta framför burken. Gjorde en liten paus...

Imorgon får vi besök av Carina....ska bli himla kul och hinna prata lite mer...blir ju inte så på utställningar alltid.


Ha nu en riktigt go dag.....

Ovido - Quiz & Flashcards